Translate

lørdag 4. mai 2013

Et lite flasketips

Her om dagen var jeg på en liten tur nedenfor huset vårt og nedi gresset stakk det fram en grønn flaske. Nysjerrig som jeg er av natur, så måtte jeg selvfølgelig sjekke ut flasken. Kanskje jeg kunne bruke den til noe.



Skal innrømme at etter jeg hadde vasket den, så var jeg ikke sikker på hva jeg skulle gjøre med den. Prøvde den ut som pynteflaske med en grein i men det ble ikke helt slik jeg hadde tenkt, så til slutt endte den opp som Zaloflaske. 




Tok en pumpe fra en såpedispenser og satte på, så brukte jeg porselenstusj og skrev enkelt og greit ZALO på. Hadde kanskje helst sett at fargen på tusjen hadde vært hvit men det hadde jeg ikke og siden jeg ikke har tålmodighet til å vente, så ble det sort.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar