Translate

torsdag 2. august 2012

Nytt lite bord og litt hjemmelaget

Har vært og hentet et lite hvitt serveringsbord på Bohus i dag. Det måtte selfølgelig danderes etter alle kunstens regler med en gang ! 

Har også lekt meg litt med sjablonger og spraymaling. Tok en gammel gullramme, sprayet den sort, lagde noen bilder og voila, to forskjellige motiv og jeg klarer ikke å bestemme meg. Under følger det bilder både av rammen før den ble spraymalt og med begge motiv i. Bedømm selv. 

Gullrammen med gammelt bilde på bordet


Bokstavbilde


Herlig stemningslys

Billebilde


Måtte bare legge ut et par bilder av den nydelige fullmånen jeg så ut av vinduet i går. Klarer selvfølgelig ikke helt å hente den riktige stemningen men flott var det.




*Klem fra meg*

4 kommentarer:

  1. Fint d ble :)
    Karin

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ingen heksekunst akkurat men morsomt å pusle med slike ting da.. Ha en god natt, Karin :)

    SvarSlett
  3. Så fint bord du har laget til! Og koselig blogg du har :) Legger meg til som følger jeg!
    ha en fin dag!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Ingrid :) Skal sjekke ut din blogg også ! Ha en fortsatt fin dag og god helg :)

    SvarSlett