Translate

tirsdag 21. mai 2013

Enklere

Er nok inne i et aldri så lite stilskifte i hjemmet og ønsker at alt skal se enklere og mere naturlig ut. Ikke så mye krimskrams og mere naturinspirerte gjenstander. 





Problemet som kan oppstå under et slikt stilskifte er at jeg får mange ting til overs som kan være vanskelig å finne en foreløpig oppbevarinsplass til.

Nå har jeg et vitrineskap i tvstua som snart er fylt til randen, så det er mulig jeg må kvitte meg med noe. Problemet er at det kan jo plutselig bli interessant å bruke det igjen. 


 


Et annet lite dilemma under et av mine mange stilskifter er penger. Kan jo ikke bare bytte ut nesten alt jeg eier hver gang. Det er som regel da man må ty til fantasien og ikke minst, ta bort noe av det man har.Får alltid en god følelse når jeg har ryddet bort litt stæsj og gjort litt om på brett.



De tingene jeg har vist deg gjennom dette innlegget, er noen av de enkle ting som jeg setter pris på og ikke har noen planer om å sette bort med det første.


Håper alle har hatt en flott Pinse og er klare for en ny litt kortere uke.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar