Translate

mandag 10. september 2012

Eplekassen som hylle og litt nytt

Lovte jo at jeg skulle komme tilbake med bilder av eplekassen når jeg hadde fått den opp på veggen. Skal innrømme at jeg er litt treg å komme med bilder, for den har faktisk hengt der en stund nå.



Var veldig usikker på hva jeg skulle putte i den etter at den var kommet opp. Kom plutselig på mine søte små. Hadde egentlig pakket de bort men syns de er så skjønn at de fortjener å stå framme. 



Når det er helt mørkt, så skinner lyset fra lykten ned i kassehyllen. Det gir en fin effekt. Tør jo ikke å ha lys inne i hylla.


Måtte bare ha med de kule lysene fra Nille. Har blitt så glad i interiørting med dyr på.



Naturstilen tiltaler meg men slipper likevel ikke taket på min helt egen stil. Syns det er morsomt å mikse stilarter, slik at hjemmet viser mitt sanne jeg og ikke bare et bilde av et hjem som jeg tror andre vil se. (Dagens lille tankeboble)







Da jeg bestilte meg ny lampe fra Ellos, så kom jeg over dette søte nøkkelknippet. Etter at jeg hadde pakket de ut, så sa min samboer ganske tørt at slike rustne nøkler med knippe ligger det haugevis av, oppe i fjøsen. *smiler*

Skulle egentlig legge ut bilder av den nye lampa fra Ellos men ble så dårlige bilder, da en viss rød gammel Toyota, sto rett utenfor vinduet. Orket rett og slett ikke å gå ut å flytte den, så lampen kommer i neste innlegg.




*Klem fra meg*




4 kommentarer:

  1. Herlige detaljer :)
    Så skjønne nøkler , gleder meg til å se lampen :)
    Takk for koselige ord hos meg <3

    ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ingrid :) Alltid inspirerende å kikke innom bloggen din :)
      Ja, nøklene var akkurat slik jeg hadde tenkt de skulle være.
      Ha en fortsatt fin kveld <3

      Wanja

      Slett
  2. Så fin kassen ble på veggen ;-) Elsker også de søte dådyrene - helt herlige ;-))) Tusen takk for fine ord inne hos meg, de varmer :-) Ønsker deg en herlig dag og fin uke. Jeg skal på Dagfinn Lyngbø show i helgen og gleder meg hakk ihjel ;-()) Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) Ja, de er kjempesøte dådyr. Fikk dem sammen med ny mobil hos min kjære i fjor til jul :-) Ååå, skulle gjerne vært på Lyngbø show til helgen også ! Syns han er kjempemorsom :) Kos deg masse !

    Klem fra meg

    SvarSlett