Translate

torsdag 24. mai 2012

Fått låne min datters kamera

Har gått amok med Canon-kameraet til min datter i kveld og tatt litt bilder av det som fins både i stue og spisestue.
Det regner ute og jammen ser glassperlene på hjertet også ut som små regndråper


Blir aldri lei av å legge ut bilder av den gamle sukkerskålen jeg har arvet

Mine søte små pynteflasker


Brettet på skjenken, slik det ser ut for tiden

Engelen min <3

Lysegrønne nelliker er undervurdert som dekorasjon og på bordet ligger Kamille som kom i posten i dag.


Nå er det sent og i morgen er atter en ny og inspirerende dag ! 

Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Så fint :) Der e jo rådeilig med skikkelig kamera. Ha ei fin natt (uten lyn og torden), og sov godt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, må kjøpe et sånt kamera så snart det lar seg gjøre ;-) Ja, det lyner og tordner skikkelig nå ! Så utrolig flink du er med interiør, Marit ! Vet jeg har spurt en gang før men hvilket fotoprogram bruker du ? Liker så godt rammene hvor det ser ut som at bildet "løsner" fra skjermen :-) Har lett etter det leeeeeenge :-) Nattaklem og sov godt :-)

      Slett
  2. Tusen takk:)Kjempeflink du også! Bruka Photoscape...trudde du også brukte det. Det er gratis å laste ned :)

    Nattaklem :)

    SvarSlett