Translate

torsdag 10. mai 2012

Mere bursdagsgave og en liten bruktskatt

Har vært en del ute å reist i det siste, så det har blitt dårlig med blogging. Nå er jeg imidlertid tilbake og har allerede rukket å fått flere bursdagsgaver og vært på den lokale bruktbutikken med navnet Sareptas og funnet en liten skatt. Betalte kun 25 kroner og er meget fornøyd ! Sminkebordet som jeg har mast om noen ganger nå, er dessverre enda ikke helt ferdig, så det må bare vente... Har også vært å funnet meg en trekasse som jeg har planer om å male hvit og sette bokstavtrykk på. Gleder meg til å sette i gang og håper virkelig våren med varme og sol kommer snart, for da kan jeg holde på ute med alle mine prosjekter.

Bursdagsgave fra min datter med samboer. Mon tro hva som skjuler seg inni denne vakre esken ?

Nydelige GreenGate kaffelatte-kopper. Jentene mine vet jammen hva mamma liker <3

Nå står de i skapet og lyser opp hverdagen min, sammen med med det lille fuglehuset jeg fikk hos min andre datter.

Et bittelite sminkebord for å ha smykker og ringer i. Kjøpt for 25 kroner på Sareptas.

Håndmalt og med nydelige detaljer. Er så glad for at det havnet nettopp hos meg !

Gammelt brillehus med vakkert broderi. Fått hos min svigerinne. Tusen takk, Berit !


Så ønsker jeg dere en fortsatt inspirerende Torsdag, nå skal jeg stikke til Sortland og få brutt opp nakken før kveldsvakt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar