Translate

fredag 9. november 2012

Helg og prosjekter

Lovte jo at jeg skulle komme tilbake i dag med litt oppdateringer av hva jeg har bedrevet oppe i fjøsen og her kommer altså resultatet.





Dette er da lysestakene som ikke slapp unna sprayboksene mine. Var litt smålei av sølvfargen og bestemte meg for å bruke det jeg hadde og det var blank hvit spray og matt sort.



 Beklager dårlige bilder i kveldsmørket. Enda har jeg plassert de på kjøkkenet for anledningen, hvor det er best lys.





Likte så godt den sorte matte fargen.Den er fra Panduro og lukter faktisk sukkertøy når du sprayer med den.





 Her er det andre lysestake-prosjektet mitt. Min samboer fant dem i fjæra og som dere ser, de så ikke ut. Måtte fram med stålull og slipemaskin. De er da opprinnelig i messing.













Syns de ble rett så fin. Tro hvilken stue de har stått å skapt lys i mørket før. 




Så har jeg endelig fått laget vintertema på noen av brettene og avslutter dette innlegget med disse stemningsbildene fra brettet på stuebordet. Ha en flott og inspirerende helg.









6 kommentarer:

  1. Lekkert:) spraybokser er en genial oppfinnelse;):)
    Du har skjønt det du;)
    De ble jo kjempe fine:):)
    En riktig fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant ;)
    En riktig flott og koselig fredagskveld ønskes deg også !

    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, så flotte de ble - elsket den matte sorte ;o))) Lyslenken inne hos meg fant jeg ved ett lykketreff hos Indiska ;o)) Jeg har sett den hos andre bloggere men aldri visst hvor den kom fra ;o) Den er rå-lekker og bare 60 kroner, hihi ;o)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Har faktisk vært inne på Indiska og bestilt meg 2 slike nå ;)Falt helt for dem !

      Slett
  4. Så fint det ble! :)) Kjempe gode tips jeg tar med meg videre! :)) Tusen takk! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at du liker det du ser og ikke minst at det er tips som du ønsker å ta med videre :)
      Det er jo akkurat det jeg ønsker å oppnå med bloggen min :)

      Ha en finfin søndag
      Klem fra meg

      Slett