Translate

søndag 24. mars 2013

Ikke et påskeinnlegg

Siden alle andre blogger bare bugner over av påskepynting og andre påskesysler, så stikker jeg heller innom for å ønske dere God Påske, uten påskebilder. Reiser til Trondheim i morgen og har derfor ikke prioritert  pynting i eget hjem. Tror verken samboer eller hund, som skal være hjemme, bryr seg så mye om det. *smiler*



Som jeg sa, så reiser jeg til bartebyen for å feire påsken. Der bor begge døtrene mine med samboer, broren min med kone og barn.



Har sommerfugler i magen, siden jeg akkurat har blitt tante på nytt, til lille Frida. Gleder meg til å holde henne og gi de myke kinnene en god tanteklem. Ikke minst, så blir det kos å være sammen med jentene mine og bare nyte fritiden og selfølgelig, Norges vakreste by, Trondheim.



Nå passet vel kanskje ikke bildene inn til teksten men det får så være. Som dere ser ut fra bildene, så har stilen min endret seg litt og jeg liker mer og mer det enkle. Det fine barkelyset er kjøpt lokalt på den flotte butikken Blomsterdesign, gevir fra Kremmerhuset og lykt fra også en flott lokal butikk som heter God Ide.Herlig når man ikke trenger å dra så langt for å finne små skatter til hjemmet.


  

Med dette siste ikke påskebildet av en Gerbia på hell, så ønsker jeg dere en Riktig God Påske, enten det er på fjellet, i hjemmet eller som meg, en skikkelig bypåske.


 
 

1 kommentar:

  1. Kos deg med bypåske, blir nok koselig. Fine saker du viser, som passer godt sammen. Likte den lysestaken i tre. God påske.

    SvarSlett