Translate

torsdag 4. april 2013

Ikke bare sort og hvitt


Fortsetter min lille oppdatering av hva som ble shoppet da jeg var i Trondheim. Den flotte lille vasen falt jeg pladask for og pleddet i bakgrunnen, kjøpte jeg to av. Var så heldig at min datter fant to til 139 kroner i billigkroken på Ikea. De hadde blitt brukt i utstilling.



Har begynt å male skjenken hvit men det er litt av et arbeid. Det vil nok min kjære samboer skrive under på, da det er han som har malt mest mens jeg har kost meg på påskeferie. Har nok enda et par strøk å male før jeg blir fornøyd men det må nok undertegnede gjøre selv. 





Jeg bare elsker kontrastene av sort og hvitt men passer på å ha "naturlige" innslag og hva er vel finere enn skinnputen og en gammel slitt stol da. 


Ha en fortsatt fin Torsdag og i morgen er det jammen helg ! 


 

1 kommentar:

  1. Billig kroken er bra;-) var innom IKEA i Trondheim selv i påska;-) shoppet litt da ja;-) har jo alt der:-)
    Gleder meg til og se resultatet av komoden din:-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett