Translate

fredag 6. juli 2012

Skjønne farger i hjemmet og litt nytt


Så fikk vi en liten dag med sommertemperatur, før vi nok en gang må hente fram fleecejakker og hutrer når vi skal gjøre noe ute. Da bruker jeg heller noe av min fritid til å kjøpe litt småting til huset og puske litt inne. Fikk så nydelige drops av en venninne, så de måtte bare dokumenteres på bloggen min.
Har endelig fått glasskuppelen i hus. Bestilte den hos God Ide for en stund tilbake.

Vet ikke enda helt hvordan jeg skal bruke den, så dette er bare en prøve og et bloggbilde. Nå står den i vitrineskapet.

GreenGate kopphåndkle <3

Skal ha mange slike i mange farger

Nydelige farger

Herlige sjokolademandler i en telysholder

Tusenfryd


Skal ikke mere til, for å skape en fargerik tilværelse




Ha en fin og fargerik sommerkveld !

*Klem fra meg*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar