Translate

mandag 2. juli 2012

Godt og blandet




 Etter litt bloggtørke, så må jeg stikke innom og vise litt av mitt siste DIY prosjekt. Etter mye mas, så kom endelig min kjære hjem med en kabeltrommel. Utgangspunktet var derimot ikke så bra, da den var veldig slitt og med mye hull og skader. Skal innrømme at jeg faktisk så litt mørkt på det en stund.

 Etter litt vandring rundt denne slitte trommelen, så bestemte jeg meg for iallefall gjøre det beste ut av det og satte i gang ! 




Kabeltrommel klar til maling

En del arbeid gjenstår

Ser ikke så lekker ut 



Denne har jeg brukt på stifter og skruer, så ikke rusten kommer gjennom

Slik ble bordet til slutt. Skal fungere som stuebord foreløpig


De små vasene fra Kremmerhuset falt jeg helt for. Var ikke grønnfargen helt nydelig ?


Sommerlig med hundekjeksblomst som pynt



Endelig er uglelampa fra Kremmerhuset min

Like fin uten lys i også. Gleder meg til at det er litt mørkt ute, så jeg virkelig kan nyte det nydelige lyset av den.

Nå skal jeg straks på seinvakt, så må vel pakke sakene og gjøre meg klar ! I dag regner det i bøtter og spann, så det ble en kort tur i marka med hunden. Bedre med litt enn ingenting. 

*Klem fra meg*

4 kommentarer:

  1. Søren, å Wanja. Måtte du legg ut uglelampa. Æ sto med den i handa på kremmerhuset på fredag. Nei, tenkte æ. Æ treng ikke denne. Nu seræ jo at æ treng den " veldig". Da bli d Sortland i morra :))

    Karin <3

    SvarSlett
  2. Hehe :-) Ja, da må du skyndte dæ ! De for visst som varmt hvetebrød ! Lykke til :-)

    SvarSlett
  3. Så fin trommelen ble...utrolig hva maling og tålmodighet kan gjøre...
    Uglelampen var søt, har sett den på Kremmerhuset, og tenkt at den ikke passer hos meg, men nå må jeg revurdere...Jeg fikk litt overdose av ugler på 70 tallet...min mor samlet....
    Kanskje jeg skal "låne" samlingen, nå som ugler er "in"...
    Det er så rart hvordan smaken for interiør svinger med trendene...
    Ha en fin helg, klem, M

    SvarSlett
  4. Tusen takk for den koselige kommentaren, M :) Ja,litt maling kan jammen gjøre underverker.. Trodde faktisk selv at den uglelampa ikke ville passe hos meg men tok sjansen og har ikke angret ! Du skal bare ta å låne samlingen til din mor ;) Ha en riktig flott søndagskveld og en god mandag, klem fra meg

    SvarSlett