Translate

mandag 22. april 2013

Kvalitetstid

En liten tur innom for å ønske dere en riktig fin mandag. Min er helt super, da jeg akkurat har fått vite at min nye mobil er ankommet posthuset ! Selvfølgelig skal jeg bruke lunchen til å springe ned og hente den ut. er jeg kanskje i overkant glad i "duppeditter" . Har ikke kjøpt en Iphone, som så mange gjør men en Sony Xperia Z


Bildet er lånt fra phonearena.com   


Siden overskriften i dag er kvalitetstid, så bare må jeg legge ved et bilde av det jeg, bortsett fra å leke meg med mobiler og ipader, liker kanskje aller best.

Et nytt interiørblad og en god kopp nybrygget kaffe på en lørdags formiddag, det kaller jeg for et pusterom i hverdagen.





Så da er det bare å nyte uka som best vi kan og glede seg til neste helg med all den kos det innebærer. Men husk, det er lov å ha slik kvalitetstid midt i uka også.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar