Translate

torsdag 18. april 2013

Små ting i hverdagen

Jeg er så treg på bloggingen for tiden men satser likevel på å komme litt sterkere tilbake etterhvert. Jeg har enda noen små ting å vise fram fra besøket mitt hos Søstrene Grene. Det er lurt å ta seg god tid når man er inne i butikken, for de har så mye ting som det er lett å gå forbi hvis man ikke stopper opp og kikker litt ekstra. 



Sånn som disse tavlelabels eller klistremerker som jeg skriver med kritt på. Syns de var kjempefine på norgesglassene mine.



Det er bare fantasien som setter grenser for hvor man kan bruke disse. Kjempefine og bruke nå på våren for de som er så flinke at de planter urter og løker inne. Har alltid store planer om å gjøre det selv men faller gjennom hver gang. 



 


2 kommentarer:

  1. Så smart og veldig dekroativt! :))
    Søstrene Grene har så mye kjekke og flotte ting! :))
    Tusen takk for tipset! :))

    Ha ei flotte helg! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  2. Ja, hos søstrene bør man ta seg god tid. Kjempefint med lappene på norgesglassene. Ha en strålende lørdag. D

    SvarSlett